tisdag, januari 31, 2006

Jobbaphilipjobba

Börjar på riktigt imorn!

--

Fikade på Bönan (Kaffe med kärlek). Bra motto, bra läge, trevligt. Men ack så litet. Och ack så tradigt kaffe. Inte dåligt, helt ok, men meeeäh. Två av fem rattmuffar. Dock bra ställe att lunch på (or so they say)

--

Spana in www.bjornpersson.se. Alldeldes pyrfärskt bildgalleri. Och jag finns med på bild!

--

Fikade på CoffeePoint. Mitt standardställe för att hitta take-away-kaffe. Nu gör iof 7-11 runt hörnet bättre kaffe, och McDonalds lyckas med att göra drickbart take-away (till halva priset). Men jag gillar CoffeePoint. Det är ett sött ställe. Men nu drack jag espresso och den smakade Skånerost. Det är inte ett bra omdömme på en espresso.. Men jag gillar fortfarande CoffeePoint, det är fortfarande ett gulligt ställe.

--

Nya bilder är på väg upp i fotogalleriet. Examensfesten et.c.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nya bilder på väg upp säger du? ;)

Philip sa...

well.. på nått sätt spårade det där med jobba-jobba ur totalt. Jobbar bara. Hinner knappt diska under vardagskvällarna. Så bilderna händer det inte så mkt med..