tisdag, januari 17, 2006

Telefon

Eftersom Tele2 är den i särklass sämsta telefonoperatören jag provat, och dessutom är den operatören som har flest anmälningar mot sig, så har jag sagt upp mitt abonemang. Tyvärr är deras kundservice så dålig att de inte bekräftat det än, men det är på gång (avbryter mitt abonemang pga kontraktsbrott från deras sida). Ska bli skönt att slippa dem, dyra är de också.

Nåväl. Konsekvenser. Mitt hemnummer är inte längre giltigt. Om du har mitt nummer liggande någonstans så snälla snälla radera det. Bara mitt mobilnummer kommer fungera efter helgen!

Alltså! Hemnummer försvinner. Ring bara mobilnumret.

Nån som vill bli värvad till Djuice förresten? Mycket trevlig operatör. Billigast av dem alla. De är så billiga att de går back. Men inte mig emot =)

Inga kommentarer: